1 Home > 2 Carrière > 3 Afdelingen > 4 Customer & Shopper

Customer & Shopper

Onze experts van Customer & Shopper Marketing zijn van cruciaal belang om de marktleiderspositie van Johnson & Johnson Consumer Health Care Nederland verder uit te bouwen. De Customer & Shopper organisatie rust op twee pijlers:

  • Category management:
    strategische en tactische management van de 4 P’s (product – placement – promotion – price) op de winkelvloer via commerciële handelspartnerschappen.
    Doel is om de verkoop te maximaliseren door te voldoen aan de behoeften van de kopers.
  • Channel marketing:
    tactische en operationele uitmuntendheid op de winkelvloer via inzichten in de shopper trip en de supply chain, alsook door innovatieve POS-materialen.

 

Op die manier wil men aan de behoeften van de kanalen voldoen (drogisterij of supermarkt) en de doeltreffendheid op de winkelvloer maximaliseren.

Over ons

Meer informatie over
Johnson & Johnson Consumer Nederland

Portfolio

Meer informatie over onze merken!

Download

Ons Credo (PDF, 174 KB)

Carrière

Zoekt u nieuwe uitdagingen en bent u geïnteresseerd in onze hoogwaardige producten? Dan is Johnson & Johnson Consumer Nederland een aantrekkelijke werkgever die u veel mogelijkheden biedt.