Customer & Shopper
Onze experts van Customer & Shopper Marketing zijn van cruciaal belang om de marktleiderspositie van Johnson & Johnson Consumer Health Care Nederland verder uit te bouwen. De Customer & Shopper organisatie rust op twee pijlers:
- Category management:
strategische en tactische management van de 4 P’s (product – placement – promotion – price) op de winkelvloer via commerciële handelspartnerschappen.
Doel is om de verkoop te maximaliseren door te voldoen aan de behoeften van de kopers.
- Channel marketing:
tactische en operationele uitmuntendheid op de winkelvloer via inzichten in de shopper trip en de supply chain, alsook door innovatieve POS-materialen.
Op die manier wil men aan de behoeften van de kanalen voldoen (drogisterij of supermarkt) en de doeltreffendheid op de winkelvloer maximaliseren.
Over ons
Meer informatie over
Johnson & Johnson Consumer Nederland
Portfolio
Meer informatie over onze merken!
Download
Ons Credo (PDF, 174 KB)
Carrière
Zoekt u nieuwe uitdagingen en bent u geïnteresseerd in onze hoogwaardige producten? Dan is Johnson & Johnson Consumer Nederland een aantrekkelijke werkgever die u veel mogelijkheden biedt.
- 1Carrière
- 1.1Werken bij J&J
- 1.2Vacatures
- 1.3Stage lopen bij J&J
- 1.4U kandidaat stellen
- 1.5Afdelingen
- 1.5.1Sales
- 1.5.2Customer & Shopper
- 1.5.3Customer Service Center
- 1.5.4Finance
- 1.5.5Informatie- technologie
- 1.5.6Human Resources
- 1.5.7Regulatory Affairs
- 1.5.8Quality Assurance
- 1.5.9Health Care Compliance